Grafiskā māksliniece un animatore Agnese Damberga

#kopiena
#tehnoloģijas
Dalīties:
Ikona - persona
Autors:
Nils Kuncītis
Ikona - kalendārs
04
.
07
.
2022
.

Nesen Liepājas tehnoloģiju klasterim pievienojās grafiskā māksliniece un animatore Agnese Damberga.

Agnese tic, ka nevajag klausīties ko citi saka – jādara to, ko sirds liek! Tāpēc viņa jau vidusskolā mācoties modes dizainu saprata, ka viņai patīk vizualizēt tēlus, un īpašu uzmanību pievērsa tieši datorspēļu pasaulei, kurā parādās dažādi vizuālie elementi un specefekti. Agnese saka, ka nozīmīgs ir tieši pats veids kā stāstu var padarīt vizuāli saistošu un interesantu.

Brīdi dzīvojot Īrijā, Agnese nolēma, ka mācības jāturpina animācijas virzienā (Ballyfermot College of Further Education). Tajā brīdī gan vairāk tika apgūta klasiskā animācija – bija jāiegulda milzu darbs, lai tikai nedaudz kustinātu lietas, tāpēc vēlāk vairāk uzmanību viņa pievērsa 3D animācijai. Te noderēja iepriekšējās zināšanas par modes dizainu, kā arī tas, ka pašas veidotos tēlus ir iespējams atdzīvināt. Lielākā daļa zināšanu un prasmju iegūtas pašmācības ceļā, dažreiz lūdzot padomu bijušajiem pedagogiem. Agnese arī pieteikusies projektam par papildināto realitāti un nenoliedz, ka lai pilnībā izmantotu visus pieejamos līdzekļus, vēl daudz jāmācās.  

Viņa vēlas virzīties 3D animāciju veidošanas virzienā kā vizuālais mākslinieks, kas veido 3D vidi un objektus, īpaši patīk veidot skices. Visi 3D darbi pirms veidošanas vispirms tiek attēloti skicē, lai saprastu lielumus, iederību vidē.

Savā ikdienas darbā izmanto iPad Pro planšeti – objektu un vides zīmēšanai un skicēšanai, kā arī Affinity Photo, Blender – 3D darbiem, nedaudz arī Autodesk 3ds Max un Autodesk Maya.  

Dzimusi un augusi Liepājā, Agnese zina, ka tā ir tieši tik liela, lai nebūtu nedz par lielu, nedz mazu – tieši laikā! Liepāja saista ar savu skaisto arhitektūru – jau mamma mācījusi saskatīt būtisko detaļās. Brīvajā brīdī Agnese ir māksliniece, viņa glezno ar akvareļiem vai eļļas krāsām.

Lai sasniegtu lielisku rezultātu savā jomā, Agnese vēlas vairāk izprast lietas, kas nepieciešamas darbam programmētājiem, vai tā būtu tīmekļvietne vai spēles. Viņa redz, ka dažādu jomu speciālisti bieži strādā atšķirīgās vidēs, kas apgrūtina komunikāciju, lai īstenotu to, ko abas puses ir ieplānojušas.

Ar savu pieredzi un zināšanām 3D jomā un animāciju veidošanā Agnese ir gatava dalīties ar ikvienu interesentu, tāpat gatava šo jomu mākslinieciskajiem izaicinājumiem, ja nepieciešams paveikt kādu uzdevumu.



Vēlies sadarboties ar tādiem profesionāļiem kā Agnese – pievienojies
Liepājas tehnoloģiju klasterim!

Foto

Diemžēl, šim rakstam nav attēlu.

Citi raksti

Saņem jaunumus e-pastā
Paldies! Jūsu pieteikums ir saņemts!
Diemžēl, neizdevās pieteikties jaunumiem! Mēģiniet vēlreiz!